Thursday 28 September 2017

Bollinger Band Tillämpas Pris


MetaTrader 4 - Indikatorer. Bollinger MA Prisindikator för MetaTrader 4.Standard Bollinger Bands indikator är baserad på enkelt glidande medelvärde Denna Bollinger MA Price-indikator är mer elastisk i inmatningsparametrar. Det gör att du kan använda andra rörliga medelvärden som standard spektrum av tillämpade priser och att beräkna övre och nedre raderna mer exakt med avvikelse som ett dubbelvärde. Denna indikator är upprättad baserat på Bollinger Bands, BB-mall. Flera färdiga versioner av Bollinger MA Price-indikatorn är också förberedda för dem som vet vad glidande medel och pris som ska användas. 0 - Enkelt glidande medelvärde.1 - Exponentiellt glidande medelvärde.2 - Slät glidande medelvärde.3 - Linjärt vägd glidande medelvärde.0 - Stäng pris.1 - Öppet pris.2 - Högt pris.4 - Medianpris.5 - Typiskt pris. 6-vägd nära pris. Bollinger MA Prisindikator. Ladda ner MetaTrader 5.Copyright 2000-2017, MQL5 Ltd. Bollinger Bands - Adaptiv Överköpt Oversold Indikator är ett bättre Timing Tool. Bollinger Bands är en indica som anpassar sig till marknadsåtgärden för att definiera vad som är för högt och för lågt. Många indikatorer använder godtyckliga nivåer för att definiera höga och låga värden. Till exempel anses Relative Strength Index RSI överlösta när den faller under 30 och överköptes över 70 Dessa statiska värderingar misslyckas med att överväga marknadsåtgärden och i verkligheten kan en överlåtad marknad bli ännu mer överlämnad. Godtyckliga signalnivåer begränsar användningen av någon teknisk indikator. Bollinger Bands anpassar sig till den senaste marknadsaktiviteten och flyttar sig högre och lägre tillsammans med marknaden. Och överdrivna nivåer speglar sedan verkligheten av vad som händer på marknaden nu snarare än att definieras av en expert baserad på erfarenheter från flera decennier sedan. Bollinger Bands kan tillämpas på pris eller till någon indikator, och de kan hittas när som helst Ram De beräknas med hjälp av standardavvikelsen för de senaste data. Användning av dagliga priser som ett exempel skulle vara det första steget att hitta 20 dagars glidande medelvärde av th E stängningspriser Standardavvikelsen för det genomsnittet skulle då beräknas. Standardinställningarna är att lägga till 2 standardavvikelser till medelvärdet för det övre bandet och subtrahera 2 standardavvikelser från medelvärdet för att hitta det lägre Band. När priset är översalt, kommer det att falla Till det lägre bandet och bryter ofta under det. Ökad marknad kommer att se priserna stiga till det övre bandet och över Avståndet mellan banden kommer att expandera och avtala med marknadsåtgärden, vilket gör den här tekniska indikatorn till ett användbart sätt att definiera volatilitet. Hur handlar det?.Bollinger Bands kan användas som en komplett handelsstrategi Traders kan köpa när priset stiger tillbaka över det lägre bandet efter stängning under den nivån. Försäljning skulle ske när priserna faller under det övre bandet efter stängning ovanför. Den här enkla strategin identifierade flera vinnande affärer i diagrammet nedan. Diagrammet för PHLX Bostadsektorns index visar också hur Bands kontrakt och expandera, och den cykeln av entreprenad och expanderande pl Banden begränsas när priserna är i ett handelsområde och det är en indikation för handlare att volatiliteten sannolikt kommer att expandera snart. De mest volatila aktierna tillåter att näringsidkare söker den största vinsten på kortast möjliga tid . Varför det handlar om handlare. Bollinger Bands anpassar sig till marknaden Traditionella momentumindikatorer kan indikera att en marknad är översoldad strax efter en kraftig uptrend börjar och indikatorn kan fortsätta att visa att marknaden överlämnas tills väl efter trenden har vänt Bollinger Bands är mer adaptiva och skulle erbjuda ett mer pålitligt tidsverktyg. Bollinger Bands erbjuder också ett sätt att visualisera volatilitet Många handlare tror att volatiliteten är mer konjunkturisk än priset, dvs perioder med låg volatilitet följs av perioder med hög volatilitet och vice versa När de se bredden på banden börjar expandera, handlare kan förvänta sig ökad volatilitet i priset som ska följa, och detta hjälper till att identifiera den bästa trad ingående kandidater. Övriga indikatorer, som Moving Average Convergence Divergence MACD, kan kombineras med Bollinger Bands för att bestämma den mest sannolika riktningen för den förväntade breakout. Most Popular Articles. This var väldigt hjälpsam och informativ Tack så mycket Så betyder NULL det inte Vad betyder vilken symbol, 0 betyder vilken periodicitet som helst, 20 är hur många barer vi använder för att beräkna medelvärdet, 2 är avvikelsen, 0 betyder att vi tittar på det aktuella värdet, PRICELOW är det låga priset på baren, MODELOWER är lägre band och 0 är den aktuella baren. Jag använder NULL, H1, 5, 2, 0, PRICEWEIGHTED, MODEUPPER och MODELOWER för en annan variabel, 0 och 1 för en annan variabel. Jag använder även iMA NULL, PERIODH1,5, 0, MODESMA, PRICEWEIGHTED, 1 för mittbandets sista värde är 0 för nuvarande bar. Så jag tror att jag har mina parametrar för mina variabler bra och bra men. Vilket logiskt uttalande kan jag använda för att göra ett villkor sant bara om den nuvarande tick är öppningspriset för den aktuella baren jag har en mer r ecent ämne om detta men jag kan lika bra fråga direkt. Till exempel My EA letar efter en av två villkor för att skicka en handel till marknaden MEN Detta villkor kommer att fortsätta att vara sant tills marknaden förändras riktning Det betyder att varje enskild biljett Kommer att skicka en order till marknaden Hur kan jag göra ett villkor sant bara om det aktuella fältet faktiskt är öppet Tick. Once igen, tack. Detta var mycket hjälpsamt och informativt Tack så mycket Så betyder NULL det spelar ingen roll vilken symbol, 0 betyder någon periodicitet, 20 är hur många barer vi använder för att beräkna medelvärdet, 2 är avvikelsen, 0 betyder att vi tittar på det aktuella värdet, PRICELOW är det låga priset på baren, MODELOWER är det lägre bandet och 0 är den aktuella baren. Jag m använder NULL, H1, 5, 2, 0, PRICEWEIGHTED, MODEUPPER och MODELOWER för en annan variabel, 0 och 1 för en annan variabel. Jag använder även iMA NULL, PERIODH1,5,0 , MODESMA, PRICEWEIGHTED, 1 för mittbandets sista värde är 0 för nuvarande bar. Så jag tror att jag h Ave mina parametrar för mina variabler bra och bra men. Vilket logiskt uttalande kan jag använda för att göra ett villkor sant bara om det aktuella fältet är öppningspriset för den aktuella fältet Jag har ett senare ämne om detta men jag kanske lika bra Direkt. Till exempel My EA letar efter en av två förutsättningar för att skicka en handel till marknaden MEN DETTE villkoret kommer att fortsätta att vara sant tills marknaden förändras riktning Det innebär att varje ENKELTICK kommer att skicka en order till marknaden Hur kan jag göra ett villkor som är sant bara om det aktuella fältet är faktiskt, öppnings Tick. Once igen, tack. Be exakt NULL betyder Symbolen på diagrammet EA är bifogat Det vann t handla GBPUSD om diagrammet är EURUSD.0 är inte alla periodicity men det är periodicity av chart. guys killar vi sorterade den här ute åldrar sedan jag slutade EA och det misslyckades så svårt det kan lika bra ha kraschat min dator också Förlorat 2.901 värde av imaginärt huvudstad Jag var så förödad att jag kallade min fiktiva fru och till För henne var våra virtuella livsbesparingar borta Hon var så chockad att hon blev riktig och applåderade mina ansträngningar för att försöka. Det var nästan lika motsägelsefullt som resultaten av min EA.

No comments:

Post a Comment